Stała opieka informatyczna
wśród której rozróżniamy :
PEŁNY OUTSOURCING („pod klucz”)
Wsparcie całej infrastruktury informatycznej Klienta (zastępując wewnętrzny dział IT)
CZĘŚCIOWY OUTSOURCING usług informatycznych
Opieka wybranymi obszarami IT oraz wsparcie istniejącego działu informatycznego w sytuacjach kryzysowych
(widziałeś NASZĄ REKLAMĘ? Kliknij po szczegóły)
Niezależnie od formy współpracy (pełny lub częściowy outsourcing IT), oferujemy Państwu:
- administrację serwerami
- sieciowych systemów operacyjnych (Microsoft, Novell, UNIX)
- baz danych (MSSQL, Oracle, DB2, open source)
- stron www (opartych o rozwiązania Microsoft i UNIX)
- pocztowymi i pracy grupowej
- helpdesk – rozumiany jako wsparcie IT wszystkich użytkowników Klienta (stacjonarny i zdalny) w zakresie sprzętu i oprogramowania (wraz z serwisem i nadzorem)
- instalacja, konfiguracja i aktualizacja systemów operacyjnych oraz oprogramowania (w tym programów
biurowych, pocztowych, antywirusowych, programów do archiwizacji danych i innych)
- kontrola legalności i aktualności oprogramowania
- usuwanie złośliwego oprogramowania
- pomoc w zakresie standaryzacji sprzętu i oprogramowania w przedsiębiorstwie
- szkolenia z obsługi programów i klienckich systemów operacyjnych
- zapewnienie bezpieczeństwa informatycznego firmy(przejdź do BEZPIECZEŃSTWO i SERWERY)
- opracowywanie i wdrażanie polityki bezpieczeństwa oraz ochrony danych osobowych
- monitoring serwerów, sieci (WAN, LAN, Internet) i innych urządzeń informatycznych (określonych jako
priorytetowe lub krytyczne)
- czuwanie nad przestrzeganiem bezpieczeństwa przez użytkowników
- działania prewencyjne w zakresie potencjalnych zagrożeń (procedury, rozwiązania autorskie, inne)
- obsługę urządzeń peryferyjnych (urządzenia drukujące, sprzęt sieciowy, inne)
- sprzęt zastępczy w przypadku awarii
Klientom korzystającym z stałej opieki informatycznej naszej firmy zapewniamy ZAWSZE:
- profesjonalne wsparcie techniczne, realizowane przez wysokiej klasy specjalistów (administratorów, informatyków, techników - inżynierów)
- wsparcie wielu specjalistów jednocześnie
- dyspozycyjność i opiekę w systemie pracy 24/7 lub świadczenie usług w godzinach pracy Klienta
- utrzymanie i poprawianie poziomu jakości usług informatycznych (SLA – ang. Service Level Agreement)
- implementację sprawdzonych, a zarazem nowoczesnych rozwiązań
- dostęp do Panelu klienta(przejdź)
- monitoring czasu pracy i realizacji zleconych i realizowanych zadań
- obsługę zgłoszeń i awarii
- dokonywanie zakupów oraz dostęp do ofert, umów, licencji i płatności
- szybką i wygodną komunikację (dzięki nowoczesnym narzędziom wsparcia On-line)
Pobierz:
- Druk ZLECENIA INTERWENCJI INFORMATYCZNEJ (PDF aktywny, 121kB)
- Wzór UMOWY na opiekę informatyczną (PDF, 321kB) - NAPISZ DO NAS
- Wszelkie znaki i nazwy producentów oraz programów są własnością odpowiednich firm i podane są wyłącznie w celach informacyjnych
- Niniejsza oferta handlowa (w tym obliczenia z Kalkulatora outsourcingu) nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
« Powrót